THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

15 December, 2011

untittle~~

Assalamualaikum…
Kembali mencoret kisah yg x seberapa hanya sekadar luahan hty dr si kecikk…lma dha ara x bermesra memanjakan jari-jemari ini menaip kisah2 q sperti bln2 yg lepas.. blog pun kelihatan agak b’sawang kn??? Lmk dha x update entry..ara agak kesibukkan dgn p’sediaan menghadapi peperiksaan STPM yg bru jew habis 14 haribln yg lalu. Alhamdulillah sgala dpt d’tmpuh dgn selamat & jayany…lepas segala stress yg q hadapi..

  ß stress pun q still dpt ambil gambr…mmg stress thap gaban lh weyy…

09/12/2011 ß umur aku mencapai 19thn..ho3..aku dha tua lha weyy..~~
Umur jew Nampak tua tp muka n perangai aku ntah pa2 tah..mcm bdark2 ar…matang dlm pmikiran pun x..pa lha nk jadi kau nei ara??? “gommong ajew sama tgn q dek..”ha3…budark nakal!!! :p x tau nk story ape sbnr ny..nanti asyik mrampu2 jew aku nei ar..boring gak korang baca entry aku yg bosan nei kn?? Ha3..kalau nk baca ,, bace jew..q x paksa pun..kalau nk kritik blh tp sila guna word yg bgus2 k..x nk guna word sumpah sesumpah myumpah tue ar..empunya blog x nk blog ny d’cemari s’perti blog yg 1 lg tue ar..ntah apa masalah bdark fackes tue..aku pun x tau ar..da msalah mental kott???hakhakhak!!!
Apa yg aku nk buat ow?? Perang Stpm dha tamat, tp x tau nk buat apa..kerja?? hrmm..blum lg kot..mayb awal tahun dpn jew crik kerja..nk holiday dulu..ho3  à hrmm…sebulan 14 hry dha aku nei single rupany..hty ini x b’pghuni lg..sedih tue ttp ada tp xda jodoh..xpalah..yg b’lalu biarkn lh b’lalu b’sama sang waktu..cheer up jew lh b’sama kwn2..pa2 punw hidup msti d’teruskan..perjalanan hidupku masih pnjang..btol x???single x b’makna aku xblh b’dri d kaki sendri..hrumm!!!                 “ ur eye’s show everything “ 


k.lh..kecikk x tau nk story sal apa lagi nei..k.lh..stop cnei yee...k.wAsSalam.. :)






















                                                                                                             
        

0 comments:

Facebook & Blogger